You are not logged in.

Yokamitzu

Laktoseintolerant

(454)

• "Yokamitzu" started this thread
  • Germany

Occupation: Fachinformatiker Systemintegration

wcf.user.option.userOption50: MrMosby90

wcf.user.option.userOption51: Mr Mosby90

• Send private message

1

Saturday, July 7th 2012, 9:25pm

7000 Videospiele für nur 999.999,00€

Derzeit läuft bei (Links nur für registrierte Benutzer sichtbar!) eine Auktion, in der ein französischer Sammler 7000 gesammelte Videospiele verkauft. Verkauft werden unter anderem alle Spiele der N64, die jemals erschienen sind. Viele der Spiele befinden sich noch in der Verpackung, Einige auch noch OVP.

Quoted

1) 100% Complete Famicom Cartridge Fullset (around 1050 games): All games complete in box with instructions, many of them being brand new, and many extra stuff, like not for sale games, contest games (Gradius Archimendes, Mike Tyson's Punch Out Gold cart to name a few), rare hardware,etc..

2) 100% Complete Famicom Disk system fullset (around 200 games): All games are complete in box with instructions, 50% of them being factory sealed! Including the very rare "write-only" releases, such as Clu Clu Land, all with original instructions, this one (Clu Clu Land) being worth up to $1500, as well as contest prize games (All 3 Gold Disks),etc..

3) 100% Complete Virtual Boy Fullset (19 games,including Virtual Bowling, SD Gundam Dimension War, Virtual Lab, Space Invaders..): all complete in box with instructions or brand new. Virtual Bowling being sold for $2000 alone!

4) 100% Complete Super Famicom Fullset (around 1500 titles): All games are complete in box with instructions, all games having plastic baggies, warning papers, all games being protected by special plastic protection boxes to remain in perfect condition, and around 500 of them being BRAND NEW (including Randering Ranger,etc..i'll update the list later to inform you which ones are brand new)!! This fullset includes ALL rare "Nintendo Power only" releases (Columns,Dokyusei 2,Wizardry I-II-III, Super Punch Out,etc..), all SM Teacher games, all Sufami Turbo releases, all contest/not for sale games (Far East of Eden Zero V-Jump, Chrono Trigger V Jump, Slam Dunk Shueisha Limited, Yoshi no Cookie Oven Version, Magical Drop 2 Special Version, Kunio-Kun Dodgeball Gold Cart, Super Formation Soccer Xaqua to name some)...

5) 100% Complete Nintendo 64 Fullset: All releases (around 200 games), complete in box with instructions!

6) 100% Complete Nintendo DD64 fullset: All releases (10 games), complete in box with instructions, mostly brand new!

7) 100% Complete BRAND NEW FACTORY SEALED Gamecube Fullset: ALL releases, around 320 games, all factory sealed!

8) 100% Complete Sega Master System European Fullset, plus Australian&US&Brazilian exclusives (around 300 games): all complete in box with instructions, including the most rare ones then (Les Schtroumpfs autour du monde, Mah-jong,etc..)

9) 100% complete Sega Mark 3 & Sega Master System Japanese Fullset: all releases (around 80 games), complete in box with instructions, including rare not for sale/contest games such as Great Ice Hockey!

10) 100% Complete Sega Game Gear Fullset: All releases (around 200 games), complete in box with instructions, including "budget"releases and rare hardware (GG White system,etc)

11) 100% Complete Sega Megadrive Fullset: All releases (around 450 games), all complete in box with instructions, including rare not for sale games: Go-Net, Smisey Home, Mega Anser, Nagoya Home Banking and more!

12) 100% Complete Sega 32 X Fullset: all releases (19 games), complete in box with instructions!

13) 100% Complete Sega Mega CD Fullset: all releases (around 115 games), most of them BRAND NEW FACTORY SEALED (for around 85 of them, the 30 other ones are mint complete in box with instructions)!

14) 100% Complete Sega Saturn Fullset: All releases (around 1150 games), all complete with case and instructions,and ALL even with spine cards! And some nice extra not for sale games ( Heim Waltz,etc, comes to mind)

15) 100% Complete Sega Dreamcast BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: Around 550 games, all of them factory sealed, including all Dorikore reprints, rare Sega Direct exclusive prints, etc..

16) 100% Complete PC Engine Hucard BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: around 300 games, ALL Factory Sealed, and including all rare extra not for sale games: Youkai Dochuuki Gold Hucard, all 7 Caravan Hucards, Darius Alpha,etc..

17) 100% Complete PC Engine Supergrafx BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: 6 games,if you include Darius Plus, all Factory Sealed.

18) 100% Complete PC Engine CD BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: Around 120 games, ALL FACTORY SEALED!

19) 100% Complete PC ENGINE SUPER CD BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: Around 300 games, ALL FACTORY SEALED, including RARE Not for sale games such as Akiyamajin (worth $3000 alone), Super Real Mahjong P 2-3 Special Custom Version (worth $2500 either), etc..

20) 100% Complete PC ENGINE ARCADE CD BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: 12 Games, ALL FACTORY SEALED, including rare ones such as Ginga Fukei Densetsu Sapphire (original genuine 1st print of course)!

21) 100% Complete PC-FX BRAND NEW FACTORY SEALED Fullset: All releases are factory sealed (even Kishindouji Zenki, Zeroigar,etc), including all mooks, all "programming" stuff such as rare Nnyuu mook release, etc..

22) 100% Complete Pioneer Laseractive Fullset: All Mega-LD releases + LD-Rom² exclusives!

Die 7000 Spiele gibt es bei Ebay per Sofort Kauf, für nur 999.999,00€ + 1000 Euro Versand.

Natürlich sind auch Resident Evil Spiele vorhanden:

2000/1/28 BIOHAZARD 2
2002/3/22 Biohazard
2002/11/21 biohazard 0
2003/1/23 BIOHAZARD 2
2003/1/23 BIOHAZARD 3 LAST ESCAPE
2003/8/7 BIOHAZARD -CODE:Veronica- ~完全版~
2003/8/7 BIOHAZARD COLLECTOR'S BOX
2004/12/22 biohazard DOUBLE FEATURE
2005/1/27 biohazard 4 CAPCOM

Eine komplette Liste der Spiele findet ihr in der Beschreibung auf Ebay. ^^

Hier noch eine frage an die Sammler im Forum: Ist solch ein Preis gerechtfertigt?
Yokamitzu has attached the following files:

Germany

Occupation: Ausbilder (neuzeitlich: Trainer)

wcf.user.option.userOption50: devilmaniac_82

wcf.user.option.userOption51: devilmaniac82

wcf.user.option.userOption52: 4875 2659 7808 1185

• Send private message

2

Saturday, July 7th 2012, 9:52pm

You'll probably see this once in a lifetime: 22 fullsets sold at once!

Triffts ziemlich genau...

Heftig, heftig... aber das kommt bei solchen extremen Sammlungen leider vor ;)

3

Sunday, July 8th 2012, 1:06pm

Perfekt genau darauf habe ich meine Millionen gespart :nr1:
Nein ohne Flachs, das ist echt geil ^^

CJ

LESER UND SAMMLER

(426)

Germany

Occupation: Erzieher

wcf.user.option.userOption50: GOBURD

wcf.user.option.userOption51: GOBURD

• Send private message

4

Sunday, July 8th 2012, 1:19pm

Ich finde positiv, dass er viele Klassiker wie das legendäre Mario RPG hat, aber leider hat er z.B. kein Sailor Moon usw.

Wenn ich eine Millionen Euro hätte würde ich mir aber was anderes von kaufen. XD

Wombat20

Professional

(70)

Germany

• Send private message

5

Sunday, July 8th 2012, 7:26pm

Mh, bei 7000 Spielen entspricht das verlangte Geld pro Spiel etwa 142,86 Euro (ins. 1.000.020 Euro). Viele der Spiel sind ja sicherlich heute für ein paar Euro zu haben, andere sind vielleicht wertvoller...Trotzdem wiegt sich das nicht auf, finde ich.

Bloodshed

Punished Snake

(178)

Occupation: Student

• Send private message

6

Sunday, July 8th 2012, 7:39pm

Mein 50.000€ Preisvorschlag wurde abgelehnt.

Mist! :D

7

Sunday, July 8th 2012, 8:21pm

Überteuert, aber sowas von...

Divine Relic

-The Church-

(395)

• Send private message

8

Sunday, July 8th 2012, 10:22pm

wieso überteuert? nur weil er das zeug für ne million reinsetzt heist das doch nicht das er auch das verlangt
deswegen hat er ja die option "preisvorschlagen" drinne u. sich angebote machen zu lassen um sich später das passende raus zu picken

würde ich ehrlich gesagt nicht anders machen, ich find die versandkosten ja am genialsten, und der empfänger freut sich bestimmt wenn das unternehmen bei ihm anruft und bescheid sagt das sein container im depot angelangt ist xD

LC-Gamerin

... alle Koffer sind gepackt ...

(86)

Germany

Location: Zwischen Bahndamm und Hauptstraße im Gewerbegebiet.

Occupation: Azubi Fachinformatiker für Systemintegration

wcf.user.option.userOption50: LC-Gamerin

• Send private message

9

Monday, July 9th 2012, 1:28am

Ich habe mich schon in einem anderen Forum über den Verstoß gegen die ebay-Regeln geärgert und das der Type nur PayPalZahlung nimmt, da ist der ~10% + 50 weitere € schon los, bevor er das Geld bekommt.
Wenn ich eine Million € hätte, würde ich das auf mein sicheres Sparbuch legen, auf wenns nur 1% Zinsen gibt.

Divine Relic

-The Church-

(395)

• Send private message

10

Monday, July 9th 2012, 5:05am

verkauft!!! XD
grad beim ihm aufs ebay profil geschaut und auf beendete angebote geklickt und es wird als verkauft gellistet....

na dann mal viel spass beim verpacken ;)

Schnuffell

Do not touch Subaru-kun!

(888)

Germany Spain

Occupation: Erzieherin bei der Jugendhilfe

wcf.user.option.userOption50: Schnuffellchen

• Send private message

11

Monday, July 9th 2012, 10:12am

Verdammt! Hunter ähm ich meinte Divine ( mal wieder ne abkürzung gefunden :D ) das wäre das perfekte Weihnachtsgeschenk von dir an mich gewesen :DDDD Los überbiete den Verkauf! Hopp Hopp

hunter

saving people, hunting things. the familiy business!

(14)

Germany

wcf.user.option.userOption50: hitman9485

• Send private message

12

Monday, July 9th 2012, 11:19am

Freu mich schon aufs auspacken :D :P
Driver picks the music, shotgun shuts his cakehole

Schnuffell

Do not touch Subaru-kun!

(888)

Germany Spain

Occupation: Erzieherin bei der Jugendhilfe

wcf.user.option.userOption50: Schnuffellchen

• Send private message

13

Monday, July 9th 2012, 11:45am

Sag bescheid wenns da ist ich komm mal kurz auf n Tässchen Kaffe und ein ründchen Zocken vorbei :P

14

Monday, July 9th 2012, 12:59pm

hätte die bei ebay alle einzeln verkauft XD
Es ist nicht das Schlechteste, eine Krähe zu sein... im Vergleich zu einem gefangenen Vogel, der vergessen hat wie man fliegt.

Es ist mir lieber, wenn es mir als Krähe gut geht . . .

Austria

Occupation: Student

• Send private message

15

Monday, July 9th 2012, 1:07pm

Ich finds cool^^ Der hat da eine echt riesige Sammlung und jetzt will er die loswerden höhö. Aber naja...Mit den Spielen kann ich nichts anfangen. Außerdem sind die meisten Re-Spiele ja auf den neuen Konsolen erschienen.
Aber nette Liste ^^
Blub!

Windheim

leben ist nicht alles im Leben

(10)

Germany

• Send private message

16

Monday, July 9th 2012, 3:02pm

Wie der Verkäufer selber sagt, handelt es sich dabei nur um einen Teil seiner Sammlung, da will ich garnicht wissen was er noch so allesrumstehen hat ;)

Yokamitzu

Laktoseintolerant

(454)

• "Yokamitzu" started this thread
  • Germany

Occupation: Fachinformatiker Systemintegration

wcf.user.option.userOption50: MrMosby90

wcf.user.option.userOption51: Mr Mosby90

• Send private message

17

Monday, July 9th 2012, 3:31pm

Ich möchte mir gar nicht vorstellen, was Pay Pal für einen Aufstand bei einer Summe von 1 Mio Euro macht. :P

Divine Relic

-The Church-

(395)

• Send private message

18

Monday, July 9th 2012, 3:34pm

Verdammt! Hunter ähm ich meinte Divine ( mal wieder ne abkürzung gefunden :D ) das wäre das perfekte Weihnachtsgeschenk von dir an mich gewesen :DDDD Los überbiete den Verkauf! Hopp Hopp
nenn mich Relic XD, oder wie du willst, öööhm wieso überbieten o_O ich bin doch derjenige ders verkauft hat :D:P

19

Monday, July 23rd 2012, 9:54am

Ich würde gerne wissen wer das gekauft hat :D

20

Monday, July 23rd 2012, 1:59pm

und der empfänger freut sich bestimmt wenn das unternehmen bei ihm anruft und bescheid sagt das sein container im depot angelangt ist xD

:D Haha...oder er erhält dann von der Post folgende Mitteilung.
Ihre Warensendung passte leider nicht in den Briefkasten, bitte holen sie den Container beim zuständigen Postamt ab. :bär1:

Counter:

Hits today: 155 | Hits yesterday: 1,248 | Hits record: 95,946 | Hits total: 10,175,840 | Clicks avarage: 16,563.09